کاربر مهمان

کمک فنر جلو سمت راست MVM X33


دسته بندی: کمک فنر
برند: چینی/
سازنده خودرو: ام‌ وی‌ ام (MVM) /ام‌وی‌ام X33
شماره قطعه: 21358
یدکی چینی استارکو قیمت: تماس بگیرید
برند:--
شهر: شیراز

سوالی است که من بارها و بارها با آن مواجه می‌شوم و پاسخ نسبتاً ساده‌ای دارد. وقتی شوک یا استات فرسوده یا معیوب داشته باشید، کیفیت سواری وسیله نقلیه پایین می‌آید و وقتی به شیب، قوز یا برآمدگی قابل توجهی برخورد کنید، وسیله نقلیه در سراسر جاده می‌چرخد.
بسیاری از مکانیک‌ها سعی می‌کنند در صورت وجود کوچکترین نشتی به مشتری کمک فنر یا تسمه بفروشند، اما اگر استرات یا ضربه گیر همچنان کار خود را به درستی انجام می‌دهد، نیازی به عجله در تعویض آن‌ها نیست، چه نشتی داشته باشد یا نه.

فنرها و ضربه گیرها حاوی روغن یا گاز و دمپرها هستند، روغن یا گاز برجستگی‌ها را نرم می‌کند و دمپرها وسیله نقلیه جهنده را متوقف می‌کنند.

چه زمانی کمک فنر ها باید تعویض شوند؟

فنرها و کمک فنرها در یک وسیله نقلیه زمانی که نشتی دارند، آسیب دیده‌اند، خم شده‌اند یا به درستی کار نمی‌کنند باید تعویض شوند. رانندگی با کمک فنر های فرسوده ایمن نیست.
همچنین تعویض پایه‌ها یا کمک فنرها به عنوان تعمیر و نگهداری پیشگیرانه، هنگامی که نشانه‌هایی از خرابی یا
هیچ نیازی به مسافت پیموده شده برای تعویض پایه یا ضربه گیر وجود ندارد، با این حال اغلب می‌بینیم که گیره‌ها و کمک فنرها پس از طی ۱۱۰ تا ۱۲۰ هزار مایل در برخی خودروها خراب می‌شوند.

از سوی دیگر، بسیاری از خودروها وجود دارند که در آن‌ها کمک فنرها برای تمام عمر خودرو دوام می‌آورند.
کمک فنرها یا «ضربه‌ها» و پایه‌ها قسمتی از سیستم تعلیق ماشین هستند.
اگر هنگام رانندگی در جاده‌های ناهموار، خودروی شما صاف و پایدار است و بالا و پایین نمی‌پرد، کمک فنرها کار خود را انجام می‌دهند. آن‌ها ضربه‌های تعلیق را جذب می‌کنند

زاپاس  24  بزرگترین  فروشگاه  لوازم یدکی آنلاین در شیراز 

نظرات کاربران

برگشت به بالا

زاپاس 24 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

دانلود اپلیکیشن

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت به روز ایده پردازان کاوش گر می باشد